Allt va så enkelt när man va liten

 



Eller hur? man behövde inte tänka på någonting, man hade inga problem och allt va så bra.
Tänk om det kunde vara så även idag :) så grymt skönt!

Men erkänn att jag & min syster va lite söta när vi va små ;) haha
Sitter och kollar på 28 dagar men just nu är det nyheter. Tror att jag har gått upp 5 kilo ikväll också, så mycket som jag har proppat i mig x) 
och jag tycker att dagarna kan gå lite fortare eftersom jag ser fram emot ett par dagar som kommer och ett par dagar som det är låååång tid kvar till:
Julafton - Jag vill ha mina paket
26 December - Tror jag får mitt paket av ollie då & gosa lite med honom :)
28 December - Äntligen ska mina slitna toppar bort
Nyår - Hoppas på att det kommer bli en bra dag
Påsklovet - Ja vem längtar inte till Spanien?
Sommarlovet - Vill ha ett långt och varmt lov NU!
11 Augusti - Jag fyller 18 år :D

Ge mig dom dagarna NU snälla :) thiii
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0