Tisdag

Yepp, veckan verkar inte vilja gå fortare..Skolan som vanligt idag iaf, men slutade vid halv tre eftersom Emil var sjuk, lite skönt iaf.

Känner inte för att blogga idag, är sjuk irriterad, saknar DIG! och är inte på humör för det, visst det kan vara skönt att skriva av sig men just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Ska nog ut och ta en promenad och tänka igeonom allt. Jag vill att allt ska vara som vanligt eller som förr iaf, då allt va bra!
Men det finns iaf en liten ljusglimt i denna hopplösa dag... DESPE!!!

Ändå när det redan är en hemsk dag så kan jag ju lika gärna bjuda på en hemsk bild..höhö
Kommentarer
helena skrev:

Sötnos!!!!!!! <3

2009-12-09 | 18:23:58
Blogg: http://heleeenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0