PINSAMT!

Jo som sagt så har ju jag varit på julbord, kom precis hem nu typ.
Och underhållningen under maten var trollkaren Andreas, ni som gick på vimar kanske vet vem det är, läraren ni vet!?
ah iaf, så gjorde han några trick och jag kläcker ur mig:
- Tack och lov att jag sitter längst bak.

Men det kvittade ju -.- Han drog upp mig på sen, jag gick göra som han gjorde och sen stoppa ett vitt papper i mun på honom, så började han dra ut det och det va skit lång och i olika färger, och jag bara stod där och skämdes -.- och sen så gick jag där ifrån men kom bara halvvägs tills han roppade på mig igen :( jag gick fram till scenen igen och han ville ha en puss på kinden, och jag tänkte det är väl inte så frarligt så jag var på väg att pussa honom på kinden... tror ni inte att han VÄNDER PÅ HUVUDET!?!? så jag pussar honom på munnen -.- ÄCKLIGT!! Alla där skrattade åt mig, jag blev knallröd i ansiktet och gick till min plats.. men nee kom inte långt den här gången heller, han roppar på mig och han va ju en trollkarl och vips så trollar han fram en champang flaska åt mig :D men nu har jag den till nyår iaf, men fatta va pinsamt det var -.- :(

Efteråt fick jag höra:
- det va nog inte så bra att sitta längs bak iaf va?

åå fan va pinsamt det va och fan va jag skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0