Onsdag

Phu, är helt slut, är precis färdig med "dagens syslor" ;) haah

Slutade vid ett idag, då det belv att gå ner på stan med mina pullor :) Köpte dom sista julklapparna, nu är det bara till julklapps spelet kvar :)
Tog halv fyra bussen hem och blev att åka jobba direkt och fan vad jag hatar mitt jobb -.- Precis när jag dammsugat färdigt kommer dom som jobbar natt in och grusar ner igen så jag får dammsuga om hela jävla alltet :O skapligt sur jag blev! :(
Och när jag kom hem så blev det att slå in julklapparna jag köpte idag, och nu äntligen får jag sätta mig ner och pusta ut :p
Sitter och kollar på "i hennes skor" nu, men tror jag ska gå upp och lägga mig och läsa en stund :) 

Puss :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0