Måndag

Yes, måndag igen och ny vecka, nu är det inte långt kvar till jullov kan jag meddela, exakt 2 veckor faktiskt :)
Tessan sitter ockå här och mobbar mig för att jag inte visste att det va nästa vecka vi fick jullov :( men det är ju faktiskt inte så lätt att hänga med ju.
Inget utvecklingssamtal blir det idag eftersom att Emil var sjuk, så får ta det en annan dag :) och inge mys med ollie idag heller :/ suuug! Och tänkte att jag kunde sova hos han imorgon men nehe då ska maks sova där :( ännu mera sug!
Man idag ska jag i allafall hem och plugga, och sen bara ta det lungt!
Har kommit på att när man går upp kvart över fem om mornarna och när mn slutar vid 4 och kommer hem typ halv 6 så orkar man ingenting -.- helt slut!
Matilda plutt är sjuk idag med, hoppas hon kryar på sig och kommer imorgon :)

Men nu ska jag ha samhäll så vi hörs senare!
Puss

Dagens Outfit ;) :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0