Lördag kväll

Hello finisar :)

Igår blev det bara massa mys med Oliver, idol och simpsons :P + att Tove som va lite full skrev massa sms till min mobil och frågade massa snusk till ollie ;) haha och tror ni inte att jag drömer om det inatt eller? drömde att ollie va otrogen mot mig med just Tove xD hahaha det va lite kul iaf :P

Åkte hem med tre bussen till min syster, lämnad väskan och åkte och hämtade matilda, helena och hanna. Så åkte vi och åt pizza och sen hade inget liv utan åkte omkring i en bil i hm...5 timmar -.-  eller helena svek oss vid kvart i sju ;) men det va faktiskt ganska roligt :) och för en timma sen kom jag hem till linn igen :P
Sitter och kollar på någon film, men hänger inte med på vad den handlar om xP
Har två alternativ som jag tvekar på nu:
1) Göra klart svenska uppgiften och naturkunskaps uppgiften och skicka in dom :P
2) lägga mig ner under täcket och läsa twilight :D

Tror jag kör på alternativ 2 mrn måste verkligen göra klart dom där uppgifterna asso -.- suuug!
Men nu ska jag kila och bestämma mig för vad jag ska göra:P

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0