Jullov!

Julavslutning idag då, sång och dans fick vi se :) Även Svante som läste en liten dikt om hur alla tomtenissar dog typ xD
Blev stan efter det och försöka hitta ett par skor, uggs ville jag ju ha. Men nee, det fanns inte någonstans precis som Dorina hade sagt :( Eller det fanns på skokällaren men inte i min storlek -.-
Så blev det att åka in till Vimmerby, köpa mammas sista julklapp och sen äntligen hittade jag ett par uggs, fast dom va svarta men dom är grymt sköna :D Är typ dö glad :D

Och nu sitter jag här, väntar på att klockan ska bli sju då jag ska på julbord med mitt så kallade jobb :P Ska bara äta och sen dra där ifrån :p

Men nu ska jag kila.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0