Juldagen

Hej alla mina läsare ;)
Jag sitter i min säng och väntar på ännu att den seg dag ska springa förbi. Idag kommer min morbror hit och han fru så blir väl en lika seg dag idag som det var igår -.-.

Är väl typ bara jag som är hemma på juldagen eftersom att alla mina vänner ska festa ikväll, jag hade nog också gjort det om inte min lille pojk skulle ut med nickan ikväll :P Då hade jag nog åkt till Oskarshamn och festat med några av brudsen :) men imorgon bär jag mig av till Oskarshamn och mysa med min pojk på dagen, få min julklapp och handla kläder till honom :) Sen på kvällen blir det nog fest :D Kuuuul!
Sen på söndag följer han med hit, det va ju ett bra tag sen han va här xD

Men nu ska jag fixa mig innan dom kommer och så måste jag plocka iordning lite på mitt rum :)
Hoppas alla har det bra så skriver jag sen :)
Puss Lisa

Slänger upp en gammal bild på Hanna mig och Matilda också ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0