Jag säger bara en sak..

HATA historia. Sitter och försöker göra klart nationalism arbetet, man fattar ju förhelvete ingenting. Blir så jävla arg på min själv, att jag inte klarar av någonting, att jag inte fattar någonting. Så imorgon blir det verkligen ingen sovmorgon för mig, åker till skolan tidigt för att försöka förstå detta jävla arbete.

Idag har jag iaf jobbat, gick fort idag eftersom jag fick lite hjälp av min syster, Tack!
blir att åka in och sova hos henne inatt + att jag måste räkna matte där inne. Har ju prov på torsdag eller när det va så jag måste kunna det.

Men nu ska jag väl fortsätta på detta skitarbete så får vi se hur det slutar...

Puss :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0