Hemmakväll

Va ju final i Dance To The Beat igår, Broes Before Hoes kom på tredje plats, men jag tyckte dom skulle vinna såklart :D Blev fest hemma hos Linus efter det, där det blev mycket dans och allsång ;) Men vid 12-1 snåret så blev det att möta en Oliver som knappt kunde stå på benen, så vi satte oss en stund och pratade om mycket, som behövdes, kändes skönt!
Skulle ta 11 bussen hem idag men blev ju inte precis så, vi försov oss och jag fick ta 20 över 1 bussen ist. Med ont i halsen och halv död så bestämder jag mig för att det skulle bli en hemmaikväll ikväll, är typ hur slö i kroppen som helst och orkar knappt någonting :( Så blir, tacos, godis och bara ligga hemma ikväll.
Förlåt Matilda. Vi får baka en annan dag, det lovar jag! :)
+ att leni fyller år idag, ett stort grattis till henne :)

Puss Lisa :*

Här kommer lite bilder från igår:











Vinnarna :p










Blev inga fler bilder eftersom kameran dog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0