Hello finisar :)

Torsdag och imorgon är det fredag den 18 December vilket betyder JULLOV!! :D
Kan det bli bättre? Känner också att det behövs, slippa pluggandet och känner också att det inte är så jätte bra stämning hos vissa människor i skolan ;) höhö
Så imorgon blir det julavslutning, ner på stan en sväng, sen hem och sen på julbord med jobbet -.- suug!

Men på lördag blir det mys med min älskling, eftersom att alla andra brudar ska på gymnasie fest :(
Och på lördag känar jag även 300:-, R.I.P min lilla fina gitarr (även att den bara har stått i garberoben, men den passa in så bra där). Ollies pappa ska köpa den va mig asso :P

Men nu ska jag göra klart dom sista inlämningarna som ska va inlämnade innan jul :) så dags att jag sätter fart och fixar dom nu!

men kanske hörs senare :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0