Hello babes

Sitter hos min syster nu och har precis ätit, hemmagjord kycklingsallad blev det, Mums!
Efter att bussföraren va hur seg som helst så kom bussen fram en kvart försenad hem idag, så det va barar att springa till Linn och lämna väskan och sen kila ner på stan, beställde klipp tid och fick en den 28 :) så då ska jag klippa av mina slitna toppar, ska bli rätt skönt men kommer kännas konstigt igen :P Sen blev det att springa runt lite och kolla på olika ställen :)
Ikväll blir det iaf att räkna lite matte, försöka göra lite historia så jag får min sovmorgon på måndag :) och sen kollar på mammas pojkar ;) thiiii

Men nu ska jag kila, Pussss :****



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0