Hello :)

Sitter hemma hos Matilda nu och nördar data :)
Har lockat hennes löshår och får se vad som händer ikväll.
Peppar inför imorgon iaf, hoppas att det kommer bli en superduper kväll :)
Sover hos min älskling sen och sen får vi se vad som händer resten av helgen, har typ tre alternativ:

1. På fredag åker jag till Oskarshamn och badar med några av brudarna, stannar tills på lördag och festar hos mia och åker hem på söndag, men problemet är att jag kommer hem så sent och måste jobba och det är mörkt och min arbetsplats är läskig så vill helst inte jobba när det är mörkt.

2. Jag åker hem på fredag jobbar då och på lördag åker jag till oskarshamn och festar hos Mia.

3. Jag åker till Oskarshamn på fredag och badar med några av brudarna och på lördagen åker jag hem och jobbar och skiter i Mias fest.

Måste bestämma mig snart :P
Men nu ska jag kila :)
Puss Lisa:*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0