Godnattis ;)

okej, hemsk ledsen för att jag inte uppdatarat min blogg idag, för jag vet att alla är så hemskt kära i min lilla finis blogg ;) hahah

nee men det blev ingen spruta för mig idag, va för lång kö + att jag har ont i en körtel :( bajs.
Dagen har varit kanon om man räknar bort den här förbannade snön som bara ligger till ingen nytta alls på baken, så den kunde lika gärna stannat där upp bland molnen ist för att falla ner hit :@ blääää pååå snööööö!

Men nu ligger jag iaf i min sängis och ska läsa lite Twilightis ;) sjuk beroende är jag av boken och jag är snart klar med den :) sen får jag vänta ända till jul innan jag kan läsa tvåan eftersom jag har köpt alla böker till min syster så tattar den boken av henne medans hon läser ettan :D

Men nu ska jag kila och läsa som sagt :)
Pusss

Grekland -09
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0