Fjärde advent!

Hallå mina älsklingar ;)
Den 20 December idag ju, inte långt kvar till julafton nu :D längtar!!!!
Längtar även till den 26, då jag får min present av ollie, som jag kan säga äv världens gulligaste :') <333

Idag vaknade jag hos Ollie och sen tog jag kvart över tolv bussen hem eftersom jag skulle jobba, så jag han inte blogga förren nu eftersom jag har jobbat och bakat och packat och städat och aa massa saker eftersom jag är en sån upptagen kvinna ;D hahah NOT!

Men nu iaf sitter jag hos min syster i värsta mys outfitten ;)
 - Snodde en skjorta av pappa (A)
- Jeansleggnings (y)
- sockor :D 

Kan ju säga att jag älskar Jeansleggning, är typ hur skönt som helst :D
Men nu ska jag kila och tjocka mig (A)
Vi hörs kanske senare :*
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0