23 December

Dagen före julafton...och jag mår piss, har ont i hela kroppen och kan inte röra min arm och det känns som bena bara vill vika ihop sig :( Skulle aldrig tagit den där sprutan!

Iaf så idag har jag jobbat, gick inte för bra men fick hjälp av min syster som fick göra dom ansträngande jobben. Och nu har vi precis klätt granen, lagt under julklapparna under den och gjort det mysigt i huset :) thiii

Jag måste bara få säga en sak som jag är så irriterad på, vissa människor säget att dom vill ha det som förut, men dom gör ingenting åt det. Alltid är det en själv som ska försöka göra allt normalt men nu orkar jag inte mer, Jag har försökt och jag har hört av mig och jag vill också att det ska va som förut men då är det inte bara en ensam person som ska fixa så att det blir så, tycker att andra också kan anstränga sig lite om dom nu vill ha det som förut!

Skiver mer sen och bild på granen kommer också sen.
Men nu ska jag kolla på simpsons!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0