21 December

Har inte bloggat så mycket idag eftersom att jag är en sån upptagen kvinna så har jag inte så mycket tid ;)
hahha skoja!
Nee men iaf, har varit nere på stan idag med matilda och linn men hittade ingenting så blev att ta en fika med Matilda, Hanna, Linn och josse, sen kom Emily efter ett tag också :) mycket trevligt!
Efter fikan gick vi hem till linn alla förutom Emily och Josse. Så blev det att tjocka oss och dampa lite :)
Mycket trevligt. Kan ju säga att mina vänner får 5 pepparkakor av 5 pepparkakor! (pepparkakor eftersom det är jul) :D
Men nu ska jag lägga mig och kolla på Grey´s Anatomy :)
Dagens fråga ;D : Är det någon med än jag och Hanna som hata Anna Anka?

Här kommer lite bilder från damptiden hemma hos my sister :)













Kommentarer
Matilda skrev:

jag är såååå söt :D

2009-12-22 | 01:11:33
Lisa skrev:

Klart du är sockerpulla :*

2009-12-22 | 10:01:14
Blogg: http://lisasofiapettersson.blogg.se/
Hanna skrev:

Asså herregud! xD <3

2009-12-23 | 00:34:32
Blogg: http://www.atombomb.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0