Måndag

Jag vet förlåt, dåligt uppdatering (A) Men har varit extra upptagen idag ;)
Men iaf idag (måndag ;))så vaknade jag men älsklingen bredvid mig, hoppade in i duschen och sen for vi till stan och jag klippte mig, nu är det kort men väldigt skönt att få bort det slitna + att hon sa att jag inte får färga håret utan hon tycker jag skulle använda blond balsam ist för silver schmpoo, eftersom blond schampo inte sliter på håret, så det fick bli en sån och så får vi se om mitt hår blir något blondare :)
Sen efter jag klippt mig åkte familjen + älsklingen till västervik och kollade lite. Hittade lite små grejor och ett par skor som jag ska ha på nyår :D hittade mig äntligen ett par på rean!
Sen blev det att åka inte till vimmerby igen och gå av hos min syster, och så kom Matilda över en sväng så åt vi tacos, hyrde film, åt milkshake och bara slöade.
Prövade också min nyårs outfit och var faktiskt rätt nöjd :) Hoppas kvällen kommer bli bra!

Men nu sitter jag här och kollat på 2 and a half men och har precis skjutsat hem Matilda till sig :)
Ska nog lägga mig snart och kolla på någon film :)
Imorgon lovar jag att jag ska uppdatera bättre!
Puss :*





Kommentarer
emily skrev:

snygga dojorna va!!!!! :D

2009-12-29 | 18:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0